En toppen lördag - CHECK!

(Gårdagens outfit som sagt)
Nu är vi vakna efter en fartfylld gårdag som var alldels perfekt
Älsklingen hjälper pappa med det "nya" tv-rummet & tapetserar & diverse medan jag sitter här i min one piece och avnjuter ett stort glas coca-cola (jag vet det är inte alls nyttigt & inte på morgonen, men de är ju ändå helg).

I lördags alltså igår åkte vi till Kalmar & åt tacos, sen blev de bowling.
Älsklingen hämtade mig efter att ha varit hemma en sväng & gjort sig iordning, likaså jag. Efter att han hade hämtat mig så åkte vi runt och plockade upp hans bror som också skulle med. Tre pers i bilen så var vi sedan påväg mot Kalmaaar!!!!
Långt ut i skogen körde vi tills vi äntligen kom fram till älsklingens mammas pojkväns hus, där var hans mamma,killen,hans dotter & hennes kompis. Efter en stund så kom älsklingens andra bror & hans flickvän & deras hund dit, vi blev bjudna på tacos, muuums och en supersmarrig efterrätt blev glass,bananer & chokladsås och jag glömde de bästa, marängerna!

Efter en supergod middag tog vi bilen in mot Kalmar
Väl inne i kalmar parkerade vi (of course) och gick in på discobowlingen, riktigt roligt faktiskt har aldrig varit på discobowling innan och det var klart mycket bättre än vanlig bowling, dock så förlorade jag men jag får väl se de positivt? Det skilde inte alls mycket från oss alla, de va olidligt jämt, haha.

Efter en fullsmockad dag så åkte vi hem & hade lördagsmys för fulla muggar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0