Fredagen den 13

Älsklingen sov inte hos mig igår så idag när klockan ringde så var det verkligen ett h*lvete att komma upp ur sängen, de andra dagarna har han sovit hos mig och då går vi ändå upp samtidigt så då är det betydligt lättare att komma upp. Men idag var jag väldigt trött och så snozade (stavning?) jag en hel halvtimme, haha.

Idag slipper jag åka buss hem för min älskling hämtar mig och det gillar starkt, ska tjata lite sen om att jag är hungrig med ;) thihi. Föresten fredagen den 13 idag, men än så länge har inget hänt och hoppas inte de gör det heller, men de är mycket påhitt om det där igentligen.

Får se hur de går idag, vill bara bli av med detta nu...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0