God morgon

Mamma kom upp och väckte mig, jag kollar på klockan och ser att den är 11:30 och inser att jag har försovit mig, helvete också!!! Jag och älsklingen var helt slut igår, vi mummsade i oss varmamackor sen gick vi ut i snön med vovven, sen somnade vi helt slut i sängen redan vi 21:30, förstår inte hur jag kunde försova mig så länge då?
Antagligen så var denna tröttheten efter helgen, då jag körde bil som en galning, jag körde alltså inte fort som en galning utan jag körde helt enkelt bara mycket bil. Fram & tillbaka på mina föräldrar, till affären och köpa godis, till kinarestaurangen och hämta mat och sen en massa annat, ja de blev en del...
Nu ska jag mysa ner mig i sängen igen och sedan blir det en varm skön dusch


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0