Helt rubbad?

Riktigt rubbad tjej de där, när jag ser sånt här så skäms jag över att vara tjej, kan man lätt säga.
Stackars killar hon är med & utnyttjar och de där "kk" ja stackars honom... "Vi 90 talister vill bara K***" Dom under, 70-89 vill ju bara ha en dream prins och massa barn..." när hon säger de så börjar man fundera vart världen är påväg, jag håller absolut inte med henne, jag är född på 90 talet men jag stämmer inte in på hennes beskrivning, jag vill ha familj & inte de hon vill ha.
Antingen är hon helt rubbad eller väldigt omogen, eller båda? För vem vill leva ett sånt liv? Klart man vill vara kär och ha familj, alla vill inte ha barn men i alla fall en kille/tjej att leva ihop med & inte bara en att sex med.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0