Min Lördag

Igår hade jag en riktig myskväll med älsklingen,
vi åt massa nom nom och såg filmen "Jag saknar dig" själva budskapet i filmen var väldigt bra, den var inte dålig filmen men skådespelarna var inte de bästa...
Nu ska vi äta lunch "korvstroganoff med ris (stavning?)"
det är inte äckligt men jag har lite svårt för det där med falukorv, inte de bästa som finns direkt. Men strax ska jag skjutsa mamma & pappa till stan för de ska på något uppträdande, under tiden tänkte jag vara hos Emmelie, Marcus och lilla Wilma.
Min duktiga älskling
har hjälpt min pappa och spacklat så nu börjar de ta fart inne i rummet, nu är det nästan bara tapeterna som fattas sen så har vi ett "nytt tv-rum", vi har alltid haft tv-rummet uppe & nu ska vi ha det nere. Det kommer bli jättefint♥♥


Kommentarer
Postat av: issa - tjejrappare och låtskrivare

håller med dig om filmen.. när man läser boken är den sjukt mycket bättre:)

2012-01-21 @ 22:10:58
URL: http://issas.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0