Test

1) VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?

Då var jag 8 år och gick i 2an, mer minns jag inte ;)
2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?
Då var jag tillsammans med min älskling som jag fortfarande är, gick första året på gymnasiet och väntade på världens underbaratse Wilma som då var i magen. 

3) FEM SNACKS DU GILLAR?

Chocklad, lakris, popcorn, chips, smågodis 

4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL?

Just såhär kommer jag inte på ngn alls men de är några, men inga jag kommer på nu. 

5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MÅNGMILJONÄR?

köpa mig ett hus, köpa en bil, ha ett hus utomlands någonstans och sen bara leva livet 

6) FEM DÅLIGA VANOR?

Mitt morgon humör, alltid kolla mig i speglen vart jag än ska, ska alltid förklara mina skämt (trots att de är superlätta att förstå), dricker alldeles för mycket coca-cola, ändrar mitt humör väldigt snabbt (men de rättar sig fort).

7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA?
Umgås med min älskling, busa med Wilma, fotografera, shoppa, umgås med min familj


8) FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA?
Det finns nog månag saker men inget jag kommer på såhär

9) FEM FAVORITLEKSAKER?

Min kamera, iphone, datorn & tvn kommer inte på något mer... 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0