1 år och 8 månader



Tack älskling för att jag har fått tillbringa denna tiden ihop med dig, det kunde inte ha varit bättre ♥

Jag hoppas att det kommer bli ännu fler dagar, veckor,månader och år ihop med dig, tiden går så himla fort ihop med dig, fortsätter vi såhär är vi snart ett gammlt par som har skrattat oss igenom livet♥

Du ska veta att tiden ihop med dig betyder så otroligt mycket för mig, jag skulle inte vilja byta ut detta mot vad som på denna jord, jag hoppas att det känns samma för dig

Jag älskar dig & de vet du♥



Kommentarer
Postat av: PATRICIA - Wiljas & Novalies Mamma.

Tack så jätte mycket för din kommentar som du lämnade om bilderna på kroppen efter förlossningen :) riktigt roligt att höra! Lite mer peppad till att träna upp den! Kramar.

2012-03-30 @ 08:48:31
URL: http://mammasangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0