Dag 13

Dag 13 – Den här veckan
Den här veckan har varit rätt lugn & har dock varit mycket ifrån älsklingen & de gillas inte, fast man måste vara ifrån varandra lite för att inse att man verkligen hör ihop & älskar varandra.

I måndags så började jag på praktikplatsen och tisdags & onsdags så jobbade jag hemifrån, onsdagen bjöd även på att älsklingen var hos mig och vi hade de supermysigt & lyxade till de med mcdonalds mat ;).  Idag känns allt bara allmänt skit, började med att jag tog på mig FEL leggings, alltså de med hål i (blir att slänga dem nu) och sen så fans de knappt något att göra praktiken (lite surt), ingen matlust & mår sjukt dåligt & illamåendet är på topp sen så fattades de bara att pappa tog slut på allt varmvatten, fy fan säger jag bara.

Nu har förhoppningsvis varmvattnet kommit tillbaka så ska gå ner & kolla om jag kan ta en dusch nu, puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0