Härliga måndag

Vaknade vid 9 av att klockan ringde & solen sken in igenom mitt fönster, åhh underbara vår

Vädret är toppen ute idag & humöret blir genast på topp bara känslan av att det är vååår. Åt en brakfrukost vid nio tiden och gjorde sedan iordning mig och mitt ny blekta hår (blekte det igår) och fick sedan skjuts av min gulliga mamma upp till Apun.

Är som sagt på praktiken med världens j*vla träningsvärk efter gårdagens zumba träning, men den känslan att ha träningsvärk är på både gott & ont, för jag vet i alla fall att jag har gjort något och det är en underbar känsla. Ska dansa zumba idag med när jag kommer hem förstås, kanske ta en promenad runt slingan med?

Detta vädret gör mig sååå glad och lycklig och jag känner bara för att gå en jättelång promenad i skogen, för det är bara så underbart.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0