Lördag



Nu har jag precis färgat Emmelies hår & ska snart slinga det mer, får se hur detta går;)

Älsklingen och jag har varit i Kalmar idag och jag har köpt ett par nya jeans & ny foundation & puder, vi har desutom hämtat ut älsklingens bil efter att den har stått inne hela vintern så han var som ett litet barn på julafton idag ❤❤

Har fått iordning lite i mitt rum nu eftersom att jag inte har varken hunnit eller orkat att ta tag i att i veckan, men nu är det gjort så nu väntar jag på att älsklingen ska komma, eftersom att han är hemma & ser på hockey & jag skippade att följa med idag för att jag tyckte att rummet behövde få en uppfräschning istället.

På måndag börjar föresten skolan igen,  det kommer kännas jättelustigt att gå upp sådär tidigt på morgonen igen & sätta sig på bussen och vara i skolan. Men saknar mina klasskompisar & faktiskt skolan med, men det var faktiskt rätt skönt att var ifrån i 6 veckor, en veckas lov och femveckors praktik.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0