Tisdag

Bilden som jag tog i sommras ger mig sommar känslor

Började dagen med att powerwalka runt slingan med hunden, gud så skönt det var.
Mina ben känns kan jag lugnt tala om men de är en härlig känsla, och efter Apun idag är jag på att igen, då blev det Zumba 1 h igen.
Sitter nu på praktiken och rediegrar lite bilder & lär mig lite mer om kameran, får se mer vad dagen har att erbjuda.
Mitt älskade lilla syskonbarn blir 10 månader idag & jag kommer inte fira henne, det svider men jag bad hennes mamma att gratta henne från mig & pussa på henne 1000 gånger 


Kommentarer
Postat av: PATRICIA - Wiljas Mamma & gravid med lillasyster.

Åh, tack! <3 Haha, ja man får ju göra de bästa av sitsen! även göra de jobbiga stunderna till mysiga. Men idag är vi bättre här hemma! pepparpeppar att de håller i sig :) Hoppas att allt är bra med dig!



Massa Kramar.

2012-03-07 @ 09:18:06
URL: http://mammasangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0