Två fantastiska dagar

Onsdagen & torsdagen var helt perfekta, som om jag svävade på moln ♥
 Har inte blivit mycket bloggande de här senaste två dagarna, för jag har haft så mycket för mig & lite bättre för mig.
Onsdagen började med att jag var på Apun såklart och dansade Zumba sen i 1 h, min allra käraste kom efter det och vi åkte in till stan och åt kinamat. Efter den underbart goda maten hoppade vi in på maxi och köpte frysta bär och glass, satt oss hemma framför tvn & mumsade och hade en toppen onsdag.

Torsdagen började med att jag var ledig ifrån Apun för att åka till skolan och fixa datorn, mamma och jag åkte och fixade det och efter det så gick vi på Ikea & shoppade lite och åt där. Hälsade på min lilla älkling (Wilma) och hon är så duktig, hon vinkar, står alldeles själv... fasters lilla charmtroll ♥

Väl hemma så väntade älsklingen på mig och vi åkte ut och åt, tog på oss ordentliga skor och så sprang vi slingan och ett varv runt samhället, jag har nog skaffat mig världens bästa PT (personliga tränare), jag var helt slut efteråt men fy vad skönt det var ändå.

Underbara härliga fredag, nu sitter jag på Apun och ska jobba.


Puss puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0