Underbara härliga vår


I söndags var jag och älsklingen ute och gick i skogarna där han bor

Träffade på söta kossor och fina fåglar, vädret var toppen och solen stekte. Gick till "drömhuset" det ligger fantastiskt fint med utsikt över alla ängarna och det är stort och maffigt, en total renovering skulle behövas sen skulle de bli sjukt fint (var nog fint en gång i tiden). Men på bilden ser de mest ut som ett spökhus, men sen beror de på att jag tog kortet på det sättet & gråskalan, men men. Tog såklart kort på världens finaste när vi var nere vid vattnet och kollade.

Jag älskar det här vädret så för mig får det gärna vara såhär i några månader nu, inte för alltid för då uppskattar man inte det till slut men i alla fall sommaren kan det vara varmt & vackert.

Jag blev nöjd med bilderna jag tog, vad tycker ni?
Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0